hersad

hersad

  • ۰
  • ۰

میز و صندلی پلاستیکی تاشو برند ناصر پلاستیک یکی از محصولات باکیفیت، زیبا و با دوام این برند محسوب می‌شود. ویژگی برتر این برند، تولید و طراحی میز و صندلی‌ در سایزها و رنگ‌های مختلف برای انواع سلیقه‌ها است. همچنین در طراحی میز و صندلی پلاستیکی تاشو از جنس‌های مختلفی همچون فلز، چوب، استیل و... استفاده شده است. میز و صندلی پلاستیکی تاشو به دلیل قابلیت تاشوندگی بسیار کاربردی می‌باشد و در میان مردم از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است. شما می‌توانید از این میز و صندلی پلاستیکی تاشو در مسافرت، پارک، باغ، تراس، بالکن و... استفاده کنید.
معرفی میز و صندلی پلاستیکی تاشو
میز و صندلی پلاستیکی تاشو یکی از انواع محصولات برند ناصر پلاستیک محسوب می‌شود. این میزها و صندلی‌ها در سایزها و رنگ‌های متفاوتی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. همچنین این محصولات به دلیل تاشو بودن بسیار کاربردی هستند. در ادامه به معرفی کامل‌تر میز و صندلی پلاستیکی تاشو خواهیم پرداخت.
صندلی پلاستیکی تاشو به دو نوع مربع و گرد وجود دارد.

همچنین میز پلاستیکی تاشو در 4 نوع مختلف طراحی و تولید می‌شود. این مدل 4 مدل عبارتند از:
• میز مستطیل حصیر بافت پایه فلزی تاشو 80*800
• میز مربع حصیر بافت پایه فلزی تاشو 80*80
• میز مربع پایه فلزی تاشو 80*80
• میز گرد پایه فلزی تاشو قطر 90
این میزها و صندلی‌ها بسیار کاربردی هستند و در مکان‌های مختلف از آنها استفاده می‌شود. در ادامه به موارد مصرف و کاربرد این محصول خواهیم پرداخت.    
کاربردهای میز و صندلی پلاستیکی تاشو
ویژگی های خوب میز و صندلی پلاستیکی تاشو موجب شده است تا کارکرد گسترده ای داشته باشد. این نوع میز و صندلی فضای کمی را اشغال می کند و گزینه ی مناسبی برای افرادی است که فضای کافی در منزل یا محل کار خود ندارند. برخی افراد به دلیل وزن سبک و حجم کم میز و صندلی پلاستیکی تاشو از آن در مسافرت استفاده می کنند. این نوع میز و صندلی گزینه ی مناسبی برای استفاده در فضای آشپزخانه، روف گاردن، تراس، باغ، فضای سبز خصوصی و تفریحی و ... می باشد. در همین راستا میز و صندلی پلاستیکی تاشو نسبت به میز و صندلی پلاستیکی برای فضاهای کوچک بسیار کاربردی‌تر است.
قیمت میز و صندلی پلاستیکی تاشو
قیمت میز و صندلی پلاستیکی تاشو به عوامل مختلفی همانند وزن و کیفیت محصول، قابلیت حمل شوندگی، ابعاد، مقاومت، راحتی استفاده از آن، رنگ‌آمیزی و... بستگی دارد.
قیمت این محصولات به عوامل دیگری نیز وابسته است که در زیر به توضیح برخی از آنها خواهیم پرداخت:
• جنس و کیفیت مواد استفاده شده
• طراحی و استایل
• وزن و مقاومت
• نوع برند سازنده
• ابعاد و اندازه
همچنین برای اطلاع از قیمت دقیق میز و صندلی پلاستیکی تاشو و میز و صندلی پلاستیکی حصیری می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.
ویژگی‌های متمایزکننده میز و صندلی پلاستیکی تاشو
میز و صندلی پلاستیکی تاشو به دلیل طراحی خاص از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است. در ادامه مطلب به برخی از این ویژگی‌های متمایزکننده خواهیم پرداخت:
• سبک و قابل حمل
میز و صندلی پلاستیکی به دلیل استفاده از مواد خام پلاستیکی در آن بسیار سبک و قابل حمل است. این ویژگی سبب می‌شود بسیاری از افراد در مکان‌های مختلفی همانند باغ، پارک و... از این نوع میز و صندلی استفاده کنند.
• مقاومت بالا در مقابل آب و هوا
پلاستیک استفاده شده برای ساخت میز و صندلی پلاستیکی تاشو به نحوی است که حتی در شرایط آب و هوایی بد نیز می‌توان از آنها استفاده کرد.
• قابلیت تنظیم دستی ارتفاع
در بسیاری از میز و صندلی‌های پلاستیکی تاشو امکان تغییر ارتفاع آنها وجود دارد. این موضوع سبب استفاده از این نوع میز و صندلی‌ها در مکان‌های مختلف شده است.
• قابلیت تاشوندگی
همانطور که از نامش پیداست میز و صندلی پلاستیکی تاشو قابلیت جمع‌شوندگی دارد. از همین رو این محصول فضای بسیاری کمی را اشغال می‌کند.
• تنوع رنگ‌بندی
میزها و صندلی‌های پلاستیکی تاشو در انواع رنگ‌ها تولید شده است. در همین راستا مشتریان می‌توانند محصول را با توجه به سلیقه خود و تناسب رنگ‌بندی آن با سایر وسایل انتخاب نمایند.
خرید میز و صندلی پلاستیکی تاشو
همان طور که گفتیم میز و صندلی پلاستیکی تاشو گزینه ی مناسبی برای افرادی است که با محدودیت فضا مواجه هستند. اگر شما هم جزء این دسته افراد هستید و یا اینکه به سفر رفتن و پیک نیک علاقه خاصی دارید، می توانید با خرید میز و صندلی پلاستیکی تاشو ، لذت نوشیدن چای و قهوه یا صرف نهار در طبیعت را بهتر تجربه کنید. میز و صندلی پلاستیکی تاشو ابعاد، وزن و ارتفاع استانداردی دارد و می توانید از آن در اتاق کار یا گوشه ی سالن خود استفاده نمایید. پایه های میز آن استحکام بالایی دارند و می توانند وزن زیادی را تحمل کنند. شما می توانید با توجه به سلیقه ی خود، از میز و صندلی های رنگی استفاده کنید.

به طور کلی در زمان خرید میز و صندلی پلاستیکی تاشو علاوه بر قیمت به جنس، طرح و رنگ، ابعاد، عملکرد و ... آن نیز توجه کنید تا خریدِ مناسبی داشته باشید.

  • ۰۲/۱۱/۰۲
  • bnerta bnm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی