hersad

hersad

  • ۰
  • ۰

مرکز تزریق فیلر در هفت حوض برای دستیابی به نتایج مطلوب و جلب رضایت مراجعین از انواع فیلرهای معتبر استفاده می‌کند. در حال حاضر، فیلرهای مختلفی در بازار وجود دارند. بعضی به صورت طبیعی هستند؛ اما تعدادی هم در آزمایشگاه‌ها تولید می‌شوند.

اسید هیالورونیک، پلی آلکیلیمید، اسید پلی لاکتیک، کلسیم هیدروکسی آپاتیت و میکروسفرهای پلی متیل متاکریلات (PMMA) جزو رایج‌ترین مواد پرکننده به شمار می‌روند.
فیلرها از نظر ماندگاری به سه دسته فیلرهای دائمی، موقتی و نیمه دائمی تقسیم‌بندی می‌شوند.
فیلرهای دائمی

 این دسته از فیلرها به خانواده پلی آکریل آمید تعلق دارند. علت نامگذاری آنها این است که فیلرهای دائمی توسط بدن انسان تجزیه نمی‌شوند و به صورت دائم در بدن باقی می‌مانند. اگر تزریق فیلر دائمی در هفت حوض توسط پزشک متخصص انجام شود، نتایج آن برای سال‌ها باقی خواهد ماند.
فیلرهای موقتی

نوع دیگری از فیلرهایی که در مرکز تزریق فیلر در هفت حوض مورد استفاده قرار می‌گیرند، فیلرهای موقتی می‌باشند. این فیلرها که بر پایه هیالورونیک اسید هستند، طرفداران زیادی دارند. علت محبوبیت این نوع فیلر به عوارض بسیار کم و تاثیر زیاد آنها در حجم‌دهی و کلاژن‌سازی مربوط می‌شود.
فیلرهای نیمه دائمی

دسته سوم فیلرها، نوع نیمه دائمی آنها است. این فیلرها از خانواده کلسیم هیدروکسیل آپاتیت، پلی کپرولاکتون، پلی ال لاکتیک اسید و... هستند. اگر برای تزریق فیلر در هفت حوض از فیلرهای نیمه دائمی استفاده شود، آثار آن به مدت 4-2 سال باقی خواهد ماند. البته به شرطی که تزریق توسط پزشک متخصص انجام شود و کلیه نکات بهداشتی و مراقبتی رعایت شوند.
اگر می‌خواهید تزریق فیلر انجام دهید، به مرکز تزریق فیلر در هفت حوض مراجعه کنید.

تزریق فیلر در هفت حوض

 تزریق فیلر در هفت حوض یک روش درمانی غیرتهاجمی است که عوارض بسیار کمی دارد. معمولا تزریق فیلر با هدف افزایش زیبایی پوست انجام می‌شود. فیلرهایی که به پوست تزریق می‌شوند، دارای تاییدیه FDA هستند. با استفاده از تزریق فیلر در هفت حوض می‌توانید چین و چروک‌های ریز پوست خود را برطرف کنید.

علاوه براین می‌توانید حجم از دست رفته لب ها، چانه، گونه و... را جبران نمایید. حتما می‌دانید که با گذشت زمان میزان کلاژن‌سازی پوست کاهش پیدا می‌کند. این امر باعث ایجاد چین و چروک، افتادگی و کاهش حجم پوست می‌شود. امروزه به کمک تزریق فیلر می‌توان این مشکلات را رفع کرد.

شایع‌ترین مناطق تزریق فیلر در هفت حوض شامل لب‌ها، خطوط لبخند، چانه، پیشانی و ناحیه ابرو می‌شوند. اگر شما هم متوجه چین و چروک‌هایی در پوست خود شده اید یا می‌خواهید لب‌هایی خوش‌فرم‌تر و برجسته تر داشته باشید، می‌توانید برای تزریق فیلر در هفت حوض اقدام کنید. برای این منظور کافی است با شماره‌های درج شده در آگهی تماس بگیرید. این شماره ها متعلق به تزریق فیلر در هفت حوض می‌باشند
مناطق تزریق فیلر

تزریق فیلر در قسمت‌های مختلفی از صورت و بدن انجام می‌شود.
- برای حجم‌دهی و فرم‌دهی سینه، باسن و دست‌ها
- به منظور تنگ کردن مجرای واژن
-  تزریق فیلر به گونه، چاک و خط فک برای کانتورینگ صورت
- تزریق فیلر به لب ها برای زیبایی و فرم‌دهی و قرینه‌سازی
- پر کردن و پوشش‌دهی خط خنده با استفاده از تزریق فیلر
- رفع گودی و سیاهی زیر چشم
- رفع خطوط اخم پیشانی و جوانسازی پوست
- فرم‌دهی بینی و...
برای هر یک از اهداف بالا می‌توانید از تزریق فیلر در هفت حوض استفاده کنید.

 

  • ۰۳/۰۲/۰۳
  • bnerta bnm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی