hersad

hersad

  • ۰
  • ۰

قیمت حفاظ شاخ گوزنی چقدر است؟ قیمت حفاظ شاخ گوزنی در سال 1401 تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی، ضخامت میلگردها، رنگ مورد استفاده برای حفاظ، شکل حفاظ ، تراکم شاخک ها و نوع جوشکاری تعیین می شود. حفاظ شاخ گوزنی را با استفاده از میلگردهای آهنی می سازند. معمولا در ساختار حفاظ شاخ گوزنی 15-8 شاخه اصلی وجود دارد که شاخه های فرعی به آنها اضافه می شوند. ارتفاع استاندارد حفاظ شاخ گوزنی 90 سانتی متر است که به درخواست مشتری، ارتفاع آن را بین 120-50 سانتی متر می سازند.
نرده شاخ گوزنی به صورت کم تراکم، با تراکم متوسط و پر تراکم ساخته می شود. تعداد و تراکم شاخک ها باعث تغییر قیمت هر متر شاخ گوزنی خواهد شد.
برای رنگ آمیزی حفاظ های شاخ گوزنی از رنگ های مختلفی استفاده می کنند. اما معمولا رنگ حفاظ از نوع کوره ای است. این روش مانع از اکسید شدن رنگ در طولانی مدت می شود. حفاظ شاخ گوزنی مدل های مختلفی دارد. به همین علت با قیمت های مختلفی عرضه می شود. هنگامی که برای قطعه ای از دیوار یا درب ساختمان خود حفاظ شاخ گوزنی نصب می کنید، نوع حفاظ و تراکم میله های آن مشخص می کنند که چقدر آهن در ساخت حفاظ به کار رفته است. بنابراین، هر چقدر تراکم میله ها بیشتر باشد، قیمت حفاظ شاخ گوزنی بالاتر می رود. برای اطلاع از قیمت حفاظ شاخ گوزنی در سال 1401 با کارشناسان حفاظ آکام تماس بگیرید.


قیمت هر متر مربع حفاظ شاخ گوزنی

قیمت هر متر مربع حفاظ شاخ گوزنی با توجه به نوع میلگرد به کار رفته در ساخت حفاظ (میلگرد 9 یا 10 میلی متر )، قیمت روز آهن، قطر میلگردها، نوع جوشکاری و رنگ مورد استفاده برای حفاظ تعیین می گردد. برای محاسبه ی قیمت هر متر مربع حفاظ شاخ گوزنی از دو روش استفاده می کنند. در روش اول، قیمت را بر اساس تراکم و ارتفاع میله های حفاظ مشخص می کنند و در روش دوم با توجه به وزن نرده محاسبه می شود. در روش اول، تعداد شاخک های موجود در 1متر از حفاظ را می شمارند و با توجه به آن قیمت تعیین می شود. اما در روش دوم، حفاظ را در حضور مشتری وزن می کنند.
معمولا از روش شمارش تراکم شاخک ها بیشتر استفاده می شود. حفاظ هایی که تراکم میله های آنها بیشتر باشد، ضریب امنیت بالاتری دارند و به همین علت قیمت آنها بیشتر است. البته قیمت هر متر مربع حفاظ شاخ گوزنی با خرید از حفاظ آکام مقرون به صرفه می باشد. چرا که شما به صورت مستقیم از تولید کننده خرید می کنید.

 

  • ۰۱/۱۰/۲۸
  • bnerta bnm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی