hersad

hersad

  • ۰
  • ۰

نصب بالابرهای صنعتی ثابت بر روی دیوار انجام می ‌شود و می ‌توان با کمک آنها حمل بار و یا افراد در انبارها، کارگاه ها یا محیط های مسکونی و تجاری را انجام داد. به طوری که امکان استفاده از این بالابر ها به عنوان آسانسور خانگی نیز وجود دارد. بر اساس ارتفاع و ظرفیت دستگاه بالابر های صنعتی شامل انواع مختلفی هستند. همچنین می توان آنها را تا ارتفاع ۲۱ متری سفارش داد. به طور کلی بالابر صنعتی یک دستگاه پر کاربرد در صنایع می باشد که نقش مهمی در راحتی و سرعت بخشیدن به کارها دارد.

ویژگی های بالابر صنعتی

ابعاد بالابر صنعتی
بر اساس کارکرد و میزان باری که بالابر می تواند تحمل کند، این نوع بالابر ها دارای ابعاد مختلفی هستند. به طور کلی بالابرهای صنعتی به شکل کفی ساخته می ‌شوند و ابعاد آن ها در مقایسه با بالابرهای معمولی بزرگتر است. با در نظر گرفتن کارکرد و سفارش مشتری، ابعاد محل نصب ابعاد بالابر صنعتی تعیین می شود.

ابعاد بالابر صنعتی

قیمت بالابر صنعتی
قیمت انواع بالابر صنعتی با در نظر گرفتن شکل، مدت زمان ساخت و ابعاد این بالابرها متفاوت خواهد بود. همچنین هزینه بالابر صنعتی با در نظر گرفتن نوسانات ارز متغیر است. در مقایسه با بالابر ثابت هزینه بالابر صنعتی متحرک بالاتر است. نوع و تجهیزاتی که برای ساخت بالابر صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد، از دیگر مواردی است که تعیین کننده قیمت این بالابرها خواهد بود. به طوری که نوع دستگاه و قدرت آن ارتباط مستقیم با قیمت و هزینه ساخت آن دارد. نوع بالابر را می توان با در نظر گرفتن محل نصب و بودجه مورد نظر انتخاب کرد. همچنین نوع دستگاه با در نظر گرفتن کاربری که دارد تعیین می شود. انواع بالابر صنعتی با برندهای مختلف در بازار وجود دارند که می‌ توان با توجه به بودجه خود از میان آنها گزینه مناسب را انتخاب کرد. از دیگر عواملی که روی هزینه تولید بالابر صنعتی تاثیر می گذارد، می توان به وزن جابجا شونده اشاره کرد. با توجه به وزن باری که قرار است جابجا شود و تعداد نفراتی که با کمک بالابر جابجا می شوند، دستگاه مورد نظر انتخاب می شود.

  • ۰۱/۱۰/۲۸
  • bnerta bnm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی