hersad

hersad

  • ۰
  • ۰

آموزشگاه موسیقی و نقاشی نقش آهنگ ، علاوه بر آموزش سازهای ایرانی و کلاسیک به صورت حرفه ای، در زمینه آموزش نقاشی نیز فعالیت می کند. از جلسات آموزش نقاشی آموزشگاه نقش آهنگ، می توان به طراحی، نقاشی و آبرنگ اشاره نمود. اگر شما نیز علاوه بر یادگیری موسیقی، علاقه مند به یادگیری نقاشی هستید، آموزشگاه موسیقی نقش آهنگ بهترین انتخاب برای شما است. اساتید نقاشی و موسیقی نقش آهنگ، از جدیدترین روش های آموزشی استفاده نموده و در انتهای جلسات آموزشی، مدرک معتبر بین المللی را به هنرجویان اعطاء می نماید. در صورتی که قصد یادگیری رشته های مختلف موسیقی و نقاشی را دارید، با شماره تلفن های آموزشگاه موسیقی و نقاشی نقش آهنگ تماس بگیرید و از خدمات مشاوره کارشناسان آموزشگاه بهره مند گردید.
آموزش انواع موسیقی ها در سعادت آباد

آموزش انواع موسیقی ها در سعادت آباد ، در آموزشگاه نقش آهنگ توسط اساتید در زمان های مشخصی صورت می گیرد. برخی از انواع سازهایی که در این آموزشگاه آموزش داده می شود، شامل آموزش گیتار الکتریک، سنتور، سازهای کوبه ای، کمانچه، سه تار، ویولنسل، ویولن، تنبک، تار، پیانو و گیتار می باشد. علاقه مندان به یادگیری سازهای ایرانی و جهانی، طی گذراندن دوره های تخصصی در آموزشگاه موسیقی نقش آهنگ، علاوه بر نواختن ساز از اخذ مدرک بین المللی نیز بهره مند می گردند. در صورتی که قصد یادگیری و آموزش انواع موسیقی ها در سعادت آباد را دارید، می توانید به مرکز آموزشی نقش آهنگ مراجعه نمایید.


بهترین آموزشگاه موسیقی در سعادت آباد

بهترین آموزشگاه موسیقی در سعادت آباد ، مفتخر است که با ارائه کلاس ها و جلسات آموزش موسیقی، موجب کشف، پرورش و رشد استعدادهای درخشان در زمینه موسیقی شده است. انواع سازهای ایرانی و سازهای جهانی در این آموزشگاه در جلسات مشخصی، توسط اساتید مجرب و ماهر آموزش داده می شود. به طور کلی از کلاس های آموزشی این آموزشگاه می توان به آموزش سازهای ویلن، تار، سه تار، سنتور، گیتار و پیانو اشاره نمود. خدمات دیگری از جمله سلفژ، ارکستر و همنوازی به علاقه مندان موسیقی در بهترین آموزشگاه موسیقی در سعادت آباد عرضه می گردد. در صورتی که قصد مراجعه به این مرکز آموزشی را دارید، با شماره تلفن های مجموعه آموزشی موسیقی تماس حاصل فرمایید.
 

  • ۰۱/۱۱/۱۶
  • bnerta bnm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی