hersad

hersad

  • ۰
  • ۰

از امکانات این بالابرها می توان به سیستم خنک کننده، شیر پارگی، گرمکن روغن، شیر فشار، دکمه هشدار و سوئیچ توقف اضطراری درون کابین، ترموستات حرارتی موتور، سیستم ترمز ایمنی، درب طبقه، درب کابین، سیستم پشتیبان پایین آورنده اضطراری، کلید حد، تراز خودکار دو سویه کف، سیستم قطع برق برای نجات اضطراری، شیر پایین آورنده اضطراری دستی، پاراشوت و شیر سرعت غیر مجاز اشاره کرد.
بالابر نفر ، ماشینی است که برای حمل نفر یا بار و کار در ارتفاع مورد استفاده قرار می گیرد. مکانیزم عملکرد بالابرهای نفربر با جرثقیل ها، لیفتراک ها و بالا کشنده ها متفاوت می باشد. نیروی بالابری در این دستگاه ها با توجه به نوع کاربرد و نیاز مشتری طراحی می گردد. نوع مکانیزم این دستگاه ها به عوامل مختلفی مانند ظرفیت، ایمنی، محیط کاری، نوع کاربرد و قیمت تمام شده دستگاه بستگی دارد.
خدمات شرکت برج بالابر

این شرکت در زمینه ساخت، نصب، تعمیر و فروش انواع بالابر فعالیت می کند. بالابرهایی که توسط مجموعه برج بالابر ساخته می شوند از کیفیت، امکانات و قیمت مناسبی برخوردار هستند.

نصب بالابر نفربر

یکی از خدمات شرکت برج بالابر نصب انواع بالابر نفربر می باشد. در صورت تماس با این شرکت، کارشناسان نصب به محل اعزام می شوند. آنها در ابتدا محل نصب بالابر را بررسی و اندازه گیری می کنند. سپس با توجه به سلیقه مشتری اقدام به ساخت بالابر می نمایند. پس از ساخت بالابر نفربر در جهت نصب و راه اندازی آن اقدام می نمایند.
قیمت بالابر نفربر

قیمت بالابر نفربر با توجه به فاکتورهایی مانند ابعاد و ظرفیت بالابر نفربر، ابعاد و جنس کابین، ارتفاع بالابر نفربر، نوع موتور و تجهیزات ایمنی، امکانات بالابر و محل نصب آن تعیین می شود.

  • ۰۱/۱۲/۰۱
  • bnerta bnm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی