hersad

hersad

  • ۰
  • ۰

برای ساخت کمربند ایمنی خودرو از تراکم بافت استاندارد استفاده می شود. کمربندهای رنگی با گذشت زمان تغییر رنگ نمی دهند. در هر رول کمربند رنگی تقریباً طول ۳ متر برای یک صندلی وجود دارد و عرض کمربند ها به صورت استاندارد و ۴.۸ سانتی متر است. در بازار می توان انواع متنوع کمربند های رنگی خودرو را پیدا کرد. بنابراین افراد می توانند با در نظر گرفتن رنگ تودوزی داخل کابین خودروی خود کمربند را با آن ست کنند. اگر قصد نصب کمربند ایمنی رنگی خودرو را دارید برای این کار می توانید به تودوزی ها و مراکز تعمیر صندلی و روکش خودرو یا صافکاری ها مراجعه کنید.
کمربند ایمنی رنگی خودرو
کمربند ایمنی رنگی خودرو موجب افزایش ضریب امنیت راننده و سرنیشنان خودرو می شود. استفاده از وسایل ایمنی در خودرو امروزه اهمیت بالایی دارد. به طوری که اگر از کمربند ایمنی در خودرو استفاده نشود، موجب صدمات جبران ناپذیر خواهد شد. تقریباً در تمامی وسایل نقلیه به غیر از موتور سیکلت کمربند ایمنی وجود دارد. در نتیجه کمربند ایمنی یک وسیله کاربردی و مهم به شمار می آید. این وسیله ایمنی با در نظر گرفتن عملکردی که دارد روزانه باعث نجات جان هزاران نفر در سراسر دنیا می شود. طرح ها و مدل های مختلفی از کمربند ایمنی خودرو در بازار وجود دارد که می توان رنگ آنها را متناسب با سلیقه خود انتخاب کرد. با استفاده از کمربند رنگی خودرو می توان روکش صندلی ها یا رنگ های دیگری که در قطعات داخل کابین وجود دارد، را با هم هماهنگ کرد. بنابراین فضای داخلی خودرو نمای متفاوت پیدا می کند.

مزایای کمربند ایمنی
استفاده از کمربند ایمنی رنگی خودرو مزایای زیادی به همراه دارد. از جمله این مزایا می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تشویق سرنشینان برای بستن کمربند ایمنی به ویژه کودکان به دلیل جذابیت بالا
قابل استفاده برای همه خودروهای مدرن و کلاسیک
ست کردن کمربند ایمنی با داخل خودرو
لوکس و اسپرت شدن کابین

  • ۰۱/۱۲/۰۱
  • bnerta bnm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی