hersad

hersad

  • ۰
  • ۰

زمانی که خودرو شما با مشکلاتی مانند تصادف یا نقص فنی روبرو می‌شود، می‌تواند هزینه‌های جانبی بسیار زیادی را برای شما به وجود آورد؛ به همین دلیل تمام رانندگان وسایل نقلیه به دنبال موسسات یا شرکت‌هایی برای حمل خودرو جهت جابه‌جایی یا انتقال به تعمیرگاه با هزینه بسیار کم هستند.

 یکی از پر هزینه‌ترین خدمات مربوط به ماشین، جابه‌جایی و انتقال آن به تعمیرگاه است. اما اگر یک خودروبر ارزان در تهران باشد، شما می‌توانید با خیالی راحت ماشین خود را از محل حادثه تا تعمیرگاه ببرید. شرکت خودروبر امید، یک شرکت معتبر و مناسب است که شما می‌توانید برای جابه‌جایی ماشین خود از محل حادثه و انتقال آن تا تعمیرگاه، آن را انتخاب کنید.

عوامل موثر بر تعرفه مناسب خودروبر 
همانطور که در بالا اشاره کردیم، هر چه قدر قیمت خودروبر‌ها کمتر باشند، مشتریان بیشتری را به خود جذب می‌کنند. خودرو بر‌ها نیز با توجه به همین معیار درست، قیمت‌هایی با تعرفه‌های مشخصی را قرار می‌دهند تا بتوانند نقش مهم و پررنگی در کمک رسانی به مردم داشته باشند. برخی از مواردی که روی تعرفه قیمت خودروبر‌ها اثر می‌گذارند، در زیر آمده است:

مدل و نوع خودروی شما
یکی از عوامل مهم در تعرفه خودرو بر که می‌تواند تاثیرگذار باشد، مدل ماشین شما است. از طرفی اگر ماشین شما دچار تصادف شد، قیمت جابه‌جایی آن تا تعمیرگاه به اندازه ماشین صفر و نو آن مدل نیست.

مسافت جابه‌جایی
دومین عامل تاثیرگذار و مهم در جابه‌جایی و حمل ماشین توسط خودرو بر، مسافتی است که شما برای جابه‌جا کردن ماشین خود در نظر دارید؛ به طوری که هر مقدار این مسافت بیشتر شود، به همان میزان قیمت نهایی برای شما نیز افزایش پیدا می‌کند.
خودروبر تهران
خودروبر تهران یکی از اصلی ترین خدمات ما محسوب میشود و با ارائه خدمات خودروبر در تمامی مناطق تهران به شما عزیزان آماده هستیم همین الان با کارشناسان در ارتباط باشید.

حمل خودرو در تهران یکی از پر مخاطب ترین در زمینه حمل و نقل میباشد و دغدغه اصلی مشتری سریع رساندن خودروی خود به مقصد میباشد و همچنین ارزان بودن تعرفه آن میباشد پس ما به شما خودرو بر امید را پیشنهاد میدهیم.

ما علاوه بر خودروبر تهران در تمامی شهر های ایران و شهرستان ها در حال خدمت رسانی هستیم.

خودروبر در شمال تهران , جنوب , غرب و شرق تهران هم نیز انجام میشود برای اطلاعات بیشتر با شماره 987 47 28 – 0912 به صورت 24 ساعته شبانه روزی تماس بگیرید.

  • ۰۱/۱۲/۰۷
  • bnerta bnm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی