hersad

hersad

  • ۰
  • ۰

به هر نوع پوشش خمکاری شده که باعث پوشاندن نقاط مختلف کار می گردد فلاشینگ نما گفته می شود. اکثر مشتریان قبل از اجرای این سازه در مورد چگونگی نصب آن سوال می پرسند. این سازه ساختمانی نسبت به دیگر سازها مراحل خاصی ندارد و می‌توانید بدون هیچ دغدغه ای اجرای آن را به متخصصین این زمینه بسپارید.

در اولین مرحله نصب باید زیرسازی کار به صورت احسن انجام شود. فلاشینگ همچنین پوششی است که از نفوذ نم و رطوبت بر نمای بیرون و یا نمای داخلی جلوگیری می کند. س از نصب ساندویچ پنل یا ورق گالوانیزه برای جذاب کردن نما و پوشاندن محل اتصال دو دیوار و یا سقف از انواع فلاشینگ استفاده می کنند.

اکثر اوقات برای اجرای فلاشینگ دیواری شیب ملایمی ایجاد می کنند تا هنگام تغییرات آب و هوایی مسیر آب باران به داخل ساختمان نباشد و هیچ رطوبتی بر دیوار باقی نمی ماند. سپس بعد از قرارگیری فلاشینگ بر روی دیوار از ابزارهای مخصوصی برای پیچ ‌مهره کردن آن بر روی ورق گالوانیزه استفاده می کنند. اجرای فلاشینگ نما در سریع ترین زمان ممکن صورت می گیرد؛ تنها کافی است اندازه و ابعاد ساخت فلاشینگ را به صورت دقیق مشخص کنید.


ساخت و نصب فلاشینگ دیوار
فلاشینگ سازه ای فلزی و درپوش شکل است که بیشتر برای آب بندی نمای ساختمان و پوشاندن لبه های فلزی استفاده می شود.

ساخت و نصب فلاشینگ دیوار

مزیت های نصب فلاشینگ روی دیوار
عایق کردن نقاطی از دیوار ها که مستعد به نم و رطوبت هستند. همانطور که میدانیم رطوبت باعث ایجاد قارچ و باکتری ها می گردد و از آن گذشته نمای داخلی و بیرونی دیوار را خراب می کند پس باید از آن جلوگیری گردد.
پوشاندن درزهایی که از اتصال دو دیوار و یا دیوار و سقف به وجود آمده است.
مانعی سخت برای جلوگیری از ورود نیروی باد و پیچش آن
افزایش جذابیت نمای دیوارها
مزیت های نصب فلاشینگ دیوار

نتیجه گیری
فلاشینگ بر روی دیوارهای مختلف ساختمانی قابل اجراست که هم از نظر زیبایی گزینه بسیار مناسبی است و هم از نظر عمکلردی که برای حفظ نمای ساختمان به همراه دارد.اگر حس می کنید، نمای دیوارهایتان جذابیت خود را از دست داده و نیاز به قرنیز دارد، پیشنهاد می کنیم بجای دیگر روش ها از فلاشینگ ساختمان استفاده کنید. چرا که فلاشینگ روی دیوار نیاز به تعمیر را تعویض ندارد و نسبت به دیگر قرنیزها مستحکم تر و مقاوم تر است.
 

  • ۰۲/۰۱/۲۶
  • bnerta bnm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی