hersad

hersad

  • ۰
  • ۰

دستگاه از بین برنده دائمی موش باعث دوری موش ها و موجودات موذی می شود. موش ها و به طور کلی جوندگان نقش مهمی در انتقال عوامل بیماری زا دارند. با دور کردن آنها می توانید از انتقال بسیاری از بیماری ها جلوگیری کنید.
یکی از مهم ترین عوامل بیماریزا که توسط جوندگان منتقل می شوند، ویروس های خانواده هانتا ویروس می باشند. یک دسته از این ویروس ها که با نام ویروس های دنیای قدیمی شناخته می شوند، بیشتر در اروپا و آسیا وجود دارند. این ویروس ها موجب تب خونریزی دهنده همراه با سندرم کلیوی می شوند. نوع دیگری از آنها، ویروس های دنیای جدید هستند که بیشتر در قاره امریکا وجود دارند. این ویروس ها می توانند باعث سندرم ریوی شوند.
کارشناسان توصیه می کنند برای پیشگیری از هانتا ویروس، با جوندگان تماس نداشته باشید. سوراخ ها و شکاف ها را مسدود کنید و برای جلوگیری از ورود جوندگان به محیط، دستگاه از بین برنده دائمی موش را نصب کنید.
– در دستگاه دفع موش از هیچ سمی استفاده نمی شود. بنابراین برای محیط زیست خطری ندارد.
– برای استفاده از این دستگاه، نیازی به ترک منزل نیست.
– دستگاه از بین برنده دائمی موش برای انسان، حیوانات خانگی، کودکان، سالمندان و زنان باردار ضرری ندارد.
– این دستگاه، حیوانات موذی را فراری می دهد. در صورت استفاده از آن شاهد لاشه ی حشرات و موجودات موذی نخواهید بود.
– فرکانسی که توسط دستگاه دفع موش پخش می شود، ثابت نیست. به همین علت موجودات موذی نمی توانند به آن عادت کنند.
– با تاثیر بر روی سیستم تولیدمثل موش و سایر موجودات موذی، آنها را عقیم می کند و مانع از تولیدمثل آنها می شود.

عملکرد دستگاه از بین برنده دائمی موش
در ساختار  دستگاه دفع موش ، یکسری ریز رایانه همراه با مدارهای فرکانسی و موج دار وجود دارند. امواج مغناطیسی و صوتی که توسط این دستگاه فرستاده می شود، تاثیر مثبتی در کنترل موش دارد. دستگاه از بین برنده دائمی موش، عوارضی برای انسان ندارد. این دستگاه، فاقد بو و دود است و می تواند به مدت طولانی (به طور مداوم) کار کند. اگر این دستگاه خراب شود، نیازی به باز کردن آن نیست. فقط کافی است تا با شرکت موردنظر تماس بگیرید تا آن را تعویض کند.
 

  • ۰۲/۰۲/۲۰
  • bnerta bnm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی