hersad

hersad

  • ۰
  • ۰

برای یک موقعیت خاص لباس نخریم
یکی از اشتباهات رایجی که همه انجام می‌دهیم این است که برای موقعیت‌های خاص مانند عروسی، تولد، عید و جشن‌ها لباس‌های خاص می‌خریم. بسیاری از لباس‌های مجلسی که برای چنین مراسم‌هایی تهیه می‌کنیم طراحی‌ها یا پارچه‌هایی دارند که باعث می‌شود نتوانیم آن‌ها را برای مناسبت‌های متفاوت بپوشیم. اگر قصد دارید که برای مجالس رسمی لباس بخرید به دنبال لباس‌های کلاسیک بروید. لباس‌های کلاسیک را می‌توان با زیورآلات مختلف ست کرد و به این ترتیب می‌توانیم با خرید یک لباس چندین ست مختلف و جذاب داشته باشیم.

سایز مناسب را انتخاب کنیم
انتخاب سایز کوچک یا بزرگ اشتباه‌ترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم. گاهی پیش می‌آید که لباسی را می‌خریم به امید این که روزی اندازه‌مان شود؛ یا لباسی را برای مدتی طولانی در کمد لباسمان نگه می‌داریم تا شاید روزی وزن کم کنیم و دوباره آن را بپوشیم. در چنین مواردی باید با خودمان صادق باشیم. اگر لباسی اندازه‌مان نیست نباید آن را بخریم یا در کمد نگه داریم. هر چه سریع‌تر این لباس‌ها را بفروشید یا به یک نفر هدیه دهید.

لباسی که مناسب نیست را نخریم
حتما شما هم لباسی در کمدتان دارید که تحت تاثیر مد یا حتی به خاطر چشم و هم چشمی با یکی از آشنایان خریده‌اید. خرید لباسی که مناسب سن، شخصیت و حتی جایگاه اجتماعی ما نیست به اندازه خریدن لباسی که سایزمان نیست، اشتباه هست. در هنگام خرید به این نکته دقت داشته باشید که چه طرح و رنگی مناسب است.

با تخفیف‌ها وسوسه نشویم
تخفیف‌های بزرگ و کوچک یکی از محرک‌هایی هستند که ما را به داخل مغازه‌ها می‌کشانند. درست است که تخفیف‌ها برایمان سود دارند و می‌توانیم یک لباس یا شی را با قیمتی مناسب‌تر تهیه کنیم اما سوال اصلی این است که آیا قرار است از آن لباس یا شی استفاده کنیم؟ اگر جواب منفی بود هرگز نباید به خرید آن فکر کنیم.

به دنبال برندهای جدید باشیم.
یکی از دلایلی که باعث می‌شود استایلمان یک شکل و خسته‌کننده باشد این است که همیشه از چند فروشگاه یا برند ثابت خرید می‌کنیم. این روش خرید کردن روش مطمئنی است که حتما می‌توانیم لباسی را پیدا کنیم که مطابق سلیقه‌مان است اما باید این واقعیت را هم بپذیریم که پس از چند مرتبه خرید تمام لباس‌هایمان شبیه به خواهند بود. پس، بهتر است که به دنبال برندهای جدید باشیم تا بتوانیم استایل‌های متفاوتی ست کنیم.

لباس‌هایمان را با یک نفر عوض کنیم.
این روش شاید برای همه خوشایند نباشد. بسیاری از افراد حس خوبی نسبت به پوشیدن لباس‌های دیگران یا قرض دادن لباس‌های خودشان به آن‌ها ندارند. اما این روش می‌تواند به ما کمک کند که لباس‌های بیشتر و متفاوتی برای ست کردن استایلمان داشته باشیم. عوض کردن لباس‌ها با یکی از اعضای خانواده یا دوست صمیمی، نه تنها دامنه انتخابات ما را بزرگ‌تر می‌کنند بلکه از نظر اقتصادی هم مقرون به صرفه است؛ چرا که دیگر نیاز به خرید لباس‌های جدید نداریم.

نتیجه‌گیری
خوشتیپ و جذاب بودن هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان اهمیت زیادی دارد. زیرا همگی دوست داریم وقتی در جمع حاضر می شویم توجه و تحسین دیگران را به خودمان جلب کنیم. لازمه رسیدن به این هدف این است که خود را از نظر روانی و ظاهری برای خوش استایل بودن آماده کنیم.

https://www.softlan.com/

  • ۰۲/۰۳/۲۵
  • bnerta bnm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی